7 Nejlepších nástrojů pro online marketing manažery
Jste marketingový manažer? Pak je tento článek přesně pro vás. Rádi bychom se s vámi totiž podělili o tipy a triky, které vám usnadní život jako online marketingovému manažerovi.
Když jsme v téhle branži začínali, cítil jsem se trochu ztracený, ale časem jsme objevili některé úžasné nástroje, které nám dnes každodenně pomáhají. A teď je s vámi chceme sdílet.
Google Ads – Váš Spojenec pro PPC
Začínáme zlehka, ale Google Ads jsou pro nás opravdu komplexním nástrojem, když jde o správu PPC. S tímto editorem můžete snadno tvořit, upravovat, kopírovat a zveřejňovat své reklamy – a to nejen ve vyhledávání, ale i display, shopping nebo nejnovější Pmax (neboli Performance max).
Tento nástroj má vše, co k nastavení potřebujete. K ruce se vám pak může hodit už jen Collabim a jeho Svatý grál, pro analýzu konkurence a šikovný grafik, který vám pomůže s bannery.
Facebook Business Manager – Váš průvodce sociálním světem
Facebook Business Manager se na první pohled může zdát jako jednoduchý a intuitivní nástroj, který zvládne ovládat každý. Opak je ale pravdou, jelikož jsme se za ty roky setkali už se spoustou klientů, kteří si kampaně nastavovali interně a utopili v tom několik desítek korun.
Tento nástroj vám umožní spravovat reklamy nejen na Facebooku, ale i na Instagramu. Nejdůležitějším krokem je zde cílení. Abyste byli schopni cílit na správné publikum, je nutné mít perfektně zvládnutý branding – persona, brand manuál a celková marketingová strategie – toto všechno jsou kroky, které je potřeba projít předtím, než se do kampaně pustíte. Pak už záleží na kvalitě vašeho grafika a copywrittera.
SEMrush – pomocník při práci s klíčovými slovy
Když přemýšlíte o online marketingu, klíčová slova jsou základ. SEMrush je jako vaše věrná lopata při hledání pokladů na internetu. Pomáhá vám sledovat klíčová slova, provádět analýzy konkurence a zlepšovat vaši SEO strategii. Díky SEMrush jsme zjistili, že na klíčových slovech záleží víc, než si myslíte.
Ahrefs – průvodce zpětnými odkazy
Zpětné odkazy jsou pro SEO nesmírně důležité, ale jak vědět, které jsou opravdu hodnotné? Tady přichází do hry Ahrefs. Díky tomu nástroji můžete sledovat zpětné odkazy, analyzovat konkurenci a zlepšit svou pozici ve vyhledávání.
Nástrojů na link building existuje mnoho, tento je za nás však dle dosavadních zkušeností zatím nejlepší.
Hootsuite – váš osobní asistent pro sociální média
Správa sociálních médií nemusí být otrava. Hootsuite vám pomáhá plánovat a spravovat obsah na sociálních sítích jako profesionál. Dříve jsme trávili hodiny každý den tím, že jsem ručně publikoval příspěvky na různých platformách. Teď stačí pár minut a máme hotovo.
MailChimp nebo MailerLite – váš věrný společník pro Email Marketing
Emailing je i přes určité obavy v minulosti naštěstí stále živý a zdravý. Emailingových nástrojů je opět mnoho, MailChimp je jedním z našich oblíbených, které vám pomůžou s tvorbou a odesíláním emailových kampaní. Při práci šasto využíváme také MailerLite, který má velmi pěkné šablony a jednoduché workflow na automatizace.
Marketingových nástrojů je samozřejmě mnoho. Toto je pár z těch, které vyhovují nám. Dejte nám vědět, jaké nástroje při své práci využíváte vy.
[…] Další platformy a kanály pro online marketing […]
Hey there, I appreciate you posting great content covering that topic with full attention to details and providing updated data.